Ansatte

Bakkebygrenda

Lene Løvås Berg

lene@sorknesbarnehage.no

Lene er utdannet barnehagelærer, og har jobbet i vår barnehage siden 2001. Hun jobber i 100 % stilling som pedagogisk leder på Bakkebygrenda.

Stilling: Assistent

Pernille er tilkallingsvikar i barnehagen, så henne kan dere treffe på alle avdelinger.

Karina Prestnes

Stilling: Barne- og ungdomsarbeider

Karina begynte hos oss som vikar i 2009. Fra august 2014 har hun en fast 100% stilling i barnehagen. Karina har tatt utdanning som barne-og ungdomsarbeider og har nå 100 % stilling som barnehagelærer på dispensasjon, i et svangerskapsvikariat. Hun jobber på Bakkebygrenda. Karina er verneombud i barnehagen.

Nazneen Khadim

Stilling: Barne- og ungdomsarbeider

Nazneen begynte å jobbe hos oss som vikar i 2006. Siden 2010 har hun vært fast ansatt i 100 % stilling. Nazneen fikk fagbrev som barne- og ungdomsarbeider i 2013. Nazneen jobber nå 100 % på Bakkebygrenda.

Hakkebakkeskogen

Kristine Røsholt

kristine@sorknesbarnehage.no

Kristine er utdannet barnevernspedagog. Hun har et tilleggsår i barnehagepedagogikk, og et år småbarnspedagogikk. Dette tilsvarer godkjent utdanning som barnehagelærer. Kristine har jobbet som barnehagelærer siden 2008, og hos oss siden 2021. Hun jobber 100 % stilling pedagogisk leder på Hakkebakkeskogen.

Justyna Grzeczynska

Stilling: Barnehagelærer

Justyna er utdannet barnehagelærer. Hun startet i barnehagen vår i 2022, og jobber 100 % som barnehagelærer i barnehagen, og er nå tilknyttet Hakkebakkeskogen.

Anita Rani Panai

Stilling: Assistent

Anita begynte hos oss som vikar i 2019, og hun har vært inne i kortere og lengre vikariater siden det. Fra august 2023 er hun i et engasjement 100 % på Hakkebakkeskogen i et svangerskapsvikariat.

Kardemommeby

Nina Hedlund

nina@sorknesbarnehage.no

Nina begynte å jobbe som assistent hos oss i 2002. Siden den gang har Nina tatt utdanning som barnehagelærer. Nina er pedagogisk leder på Kardemommeby, og i tillegg er hun daglig leders stedfortreder, og jobber 20 % i administrasjonen. Nina er Barnas verneombud i barnehagen.

Renata Pasieczna

Stilling: Barnehagelærer

Renata begynte hos oss i et engasjement i 2009. Siden 2012 har Renata vært fast ansatt. Hun utdannet seg først til barne og ungdomsarbeider, før hun høsten 2019 begynte å studere til barnehagelærer, og fullførte sin bachelor våren 2023. Renata jobber nå på Kardemommeby.

Adhanet Abraha

Stilling: Assistent

Adhanet begynte hos oss i 1999, og har siden den gang jobbet i 100 % stilling som assistent på Kardemommeby.

Tiriltoppen

Abrehet Tsegay

Stilling: Assistent

Abrehet begynte hos oss som vikar i 2008, og ble fast ansatt i 2011. Hun har jobbet på Hakkebakkeskogen i disse årene, og jobber fra august 2023 på Tiriltoppen.

Elin Kristine Andersen

elin@sorknesbarnehage.no

Elin er utdannet barnehagelærer. Hun begynte å jobbe hos oss i 2013.Elin har i 2022 fullført en mastergrad i barnehagekunnskap. Elin jobber 100 % som pedagogisk leder på Tiriltoppen, og i tillegg har hun ansvaret sammen med Lene Løvås Berg for Stjernegruppa i barnehagen dette barnehageåret.

Sivaruby Anpalagan

Stilling: Barne- og ungdomsarbeider

Sivaruby begynte hos oss som vikar i 2008. Hun er utdannet barne og ungdomsarbeider, og jobber i dag i 100 % fast stilling på Tiriltoppen.

Andre ansatte

Bjørg Hestad

Stilling: Daglig leder
styrer@sorknesbarnehage.no

Bjørg begynte å jobbe som assistent hos oss i 1999. Siden den gang har hun utdannet seg til barnehagelærer. I tillegg har Bjørg videreutdanning i spesialpedagogikk, og psykososialt arbeid med barn og unge. Bjørg er fra 1. juni 2021 daglig leder i barnehagen.